piątek, 22 kwietnia 2016

FIKSACJE..

Dzisiaj dowiedziałam się ciekawostki,  w zasadzie odkrycia. Wiedziałam, że Michał ma różne fiksacje ale nie wiedziałam a raczej nie rozumiałam jednej z nich. Jak dotąd wiedziałam, że układa w swój konkretny sposób różne rzeczy albo że uwielbia znaki drogowe. Jednak jego pokazywanie rękami odbierałam jako taki nawyk, że coś sobie pokazuje bądź tłumaczy. Dzisiaj Pani Justyna- nasza terapeutka z SUO powiedziała mi o co w tym chodzi. Konkretnie Michał buduje w powietrzu swoje przestrzenie. Tak jakby miał swoje wymyślone ściany i je przesuwał. Często tak robi i teraz dopiero układa się w to coś sensownego dla mnie. Budowanie własnej przestrzeni, którą on chce. Wtedy czuje się z tym dobrze.
Takie odkrycie dla mnie dzisiaj sprawiło jak bym zrozumiała jakąś ogromną tajemnicę świata:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz