środa, 20 kwietnia 2016

NASZE SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE.


Dwa spotkania z naszą terapeutką już za nami. Jestem z nich bardzo zadowolona. Nasza Pani Justynka jest bardzo sympatyczną osobą, która posiada bardzo dużo cierpliwości oraz doświadczenia. Byłam zaskoczona tym, że Michał potrafił wytrzymać na zajęciach 3,5h!!! Oczywiście były krótkie przerwy, masaże i inne, ale sam fakt tej pracy mnie zadziwił. Nie wspominając już o tym, że to co Pani Justyna męczyła pierwszego dnia, Michaś od razu sobie przyswajał i większość wykonywał bez zająknięcia. Moja obawa o to, że może nie chcieć pracować w domu całkowicie się rozwiała i jestem bardzo uradowana faktem, że ja w tym czasie mam jedno dziecię mniej ;P Choć na chwilę...


Kilka razy spotkałam się z pytaniami rodziców co napisać w podaniu o orzeczenie w sprawie kształcenia specjalnego... dlatego postanowił do tego wrócić na chwilę, bo zdałam sobie sprawę z tego, że o tym nie napisałam wcześniej. Najlepiej napisać, jak u nas:
- zdiagnozowany autyzm wczesnodziecięcy
- brak kontaktu wzrokowego  bądź bardzo rzadki
- nie mówi
- nie reaguje na polecenia ani na swoje imię
- brak koncentracji
- brak samodzielności w ubieraniu się, jedzeniu
- nosi pieluchy.

Mam nadzieję, że pomogłam;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz