sobota, 9 lipca 2016

PO NOWEMU STARE ATRAKCJE


Z racji, że nie zawsze zdjęcia czy opis oddają faktyczny charakter jakiejś rzeczy czy wykonywanej czynności, postanowiłam spróbować podrzucać Wam krótkie filmiki instruktażowe:) Zobaczymy czy się to sprawdzi.



Artterapia jest fajną i ciekawą zabawą, którą Michał bardzo lubi. Tak jak zakochał się wcześniej we wszelkich ciastolinach, plastelinach itp. tak teraz jest rozmiłowany w malowaniu farbami. Z tej racji postanowiłam znowu zrobić z masy solnej różne figurki, aby mógł je pokolorować. Coś starego ale nowego jednocześnie. Wcześniej to ja wszystko robiłam a Michaś patrzył i się cieszył, a dopiero po wyschnięciu już pomalowanych tworów, mógł się nimi bawić. Teraz to on będzie je kolorował, a przynajmniej część z nich:) 


Inną bajką jest tworzenie coraz to ciekawszych zabawek podczas zajęć... tutaj przykład żaby, którą oczywiście Michaś pomalował i to mu się podobało najbardziej:) Oto efekt:



Mam nadzieję, że się sprawdzi filmowy pomysł... następnym razem pokażę Wam dokładniej nasze pomoce dydaktyczne itp. w użytkowaniu;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz