sobota, 8 października 2016

PRZEDSZKOLNIE JEST ;)


Miesiąc już minął a ja się nie chwaliłam jeszcze... Michaś jest przedszkolakiem. Póki co wystartowaliśmy z przedszkola specjalnego, ale tylko w tym roku... w przyszły plany są inne, tj. albo razem z siostrą pójdą do integracyjnego albo do masowego... tylko wtedy będę musiała załatwiać nauczyciela wspomagającego. Jeszcze zobaczymy, nie omieszkam Was poinformować o wszystkich załatwieniach formalnych. 

Obecnie Michaś przebywa w przedszkolu od 8:00 do 13:30-14:00. Ma zajęcia rewalidacyjne w ramach zajęć przedszkolnych oraz wczesne wspomaganie w tej samej placówce, więc na szczęście nie musimy biegać po różnych placówkach na jakieś pół godziny tego lub tamtego. Planowany kolejny krok to zapisać do logopedy ponad to co już ma... no i chyba wrócimy na dotychczasowe terapie, bo na razie zawiesiliśmy to. Michaś szybko się wdrożył w życie przedszkolaka, ale niestety już drugi raz jest przeziębiony i obawiam się że tak będzie miesiąc w miesiąc:/ 

Na dzień dzisiejszy mam pewność że prawie codziennie ma wszelkie ćwiczenia i ja mogę bez wyrzutów sumienia zająć się innymi sprawami... ale to nie znaczy że odpuściłam sobie na dobre;P Wczoraj zakupiłam fajną zabawkę edukacyjną w Biedrze, polecam Wam też. Karty do ćwiczeń grafomotorycznych.. I już wczoraj pisaliśmy samogłoski, nawet dobrze nam to szło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz