czwartek, 26 maja 2016

NAJNOWSZE POMOCE DOMOWE


Chciałabym pokazać Wam nasze najnowsze domowe pomoce, które biorą udział w Michała życiu codziennie. Co jakiś czas dodajemy kolejne akcesoria, ale powoli... zwłaszcza te, które sama robię, bo na to trzeba mieć czasu sporo żeby móc usiąść spokojnie i działać.

Wspominałam Wam jakiś czas temu o masażu, dlatego naszą podstawową "zabawką" jest piłka-jeżyk, która jest przeznaczona do masażu. Codziennie przed spaniem masujemy całe ciało Michałka. Piłka nie jest napompowana do końca po to, żeby wygodniej było ją trzymać i nią przesuwać po całym ciele.



Kolejna istotna rzecz, nad która troszkę posiedziałam właśnie oraz poparzyłam sobie palce, to jest tablica z różnymi materiałami. Chodzi o dotykanie różnych faktur. Do zwykłego kartonu przykleiłam gorącym klejem kawałki materiałów oraz np. wstążek i zmywaków. Mam tu między innymi różne wzory na tkaninie ale przede wszystkim różne zmywaki (gąbką, druciak, zmywak z siateczki itp.), materiały taki jak: jeans, sztruks, bawełna,  a 'la jedwab, plusz...




Ostatnie co chcę Wam zaprezentować to woreczki, które zapewne każdy kto chodził w dzieciństwie na gimnastykę korekcyjną bo miał płaskostopie zna:) Woreczki te mają różne wypełnienie. U mnie jest to: BIAŁE - fasola, BEŻOWE - ciecierzyca, CZERWONE - soczewica, NIEBIESKIE - ryż. Tyle wymyśliłam;) Możecie z nimi robić wszystko w zasadzie. Ja nawet czasem biorę któryś woreczek i robię nim masaż Michałkowi. Czasem sobie rzucamy tak po prostu..
 

Na koniec muszę się Wam pochwalić że dostaliśmy się do przedszkola:)
     Dostaliśmy orzeczenie z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej i z nim pojechaliśmy do przedszkola, tam Pani nam powiedziała jak napisać podanie do Starosty i taki komplet należało złożyć w Starostwie, mówię że należało, gdyż my zostawiliśmy to w przedszkolu. Miła Pani Dyrektor zaproponowała że sama to złoży. Niedawno dostaliśmy już potwierdzenie przyjęcia.             
     Podobnie sprawa wygląda ze wczesnym wspomaganiem. Otrzymane orzeczenie z PPP składa się w Starostwie razem z podaniem o przyjęcie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz