niedziela, 14 lutego 2016

MAMY KARTĘ I LEGITYMACJĘ

Chciałam Wam dzisiaj pokazać jak wygląda karta parkingowa i legitymacja dla niepełnosprawnych, którą niedawno dostaliśmy. Jako taka ciekawostka dla Was, kartę parkingową odebrał mój tato,po tym jak go upoważniłam we wniosku, z racji, że ja sama nie bardzo mogłam się wyrwać ale wiedziałam, że tak może być;) Za to legitymację dostaliśmy pocztą, gdyż można to zaznczyć we wniosku również.




Tak właśnie prezentuje się karta parkingowa, z drugiej strony mamy zdjęcie dziecka i podane są imię i nazwisko.





 Legitymacja w zasadzie niczym się nie różni od takiej szkolnej, a nawet nie posiada zdjęcia.Tak karteczka, która jednak uprawnia nas do korzystania z ulg. Z drugiej strony są dane dziecka oraz osoby sprawującej opiekę ustawodawczą, w tym przypadku moje, tj. imię i nazwisko i mój podpis na samym dole.







Przepraszam Was za jakość zdjęć ale niestety wszystko w pośpiechu robione;)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz