czwartek, 8 lutego 2024

 MATA DO AKUPRESURY


Krzyk mody od jakiegoś czasu jest też i u nas. Co jakiś czas wyskakują mi takie maty w formie reklamy, przydatne w zasadzie już chyba na wszystko;) Powiem Wam, że ja niedawno zakupiła drugą taką. Pierwsza zawędrowała do nas jakieś hmm... 3-4 lata temu ale Misiek tak usilnie nad nią po kryjomu pracował, że najzwyczajniej w świecie ją zniszczył. Dlatego przyszedł czas, żeby wymienić starą na lepszy model. Lepszy dlatego, że tym razie zakupiłam matę wraz z taką jakby poduszką (wałkiem) no i na to wszystko jest pokrowiec dzięki czemu mogę to fajnie zapakować i sobie przenosić gdzie chcę. 



Skąd w ogóle pomysł na nią się wziął? Ci, którzy już od jakiegoś dłuższego czasu mają diagnozę u swojego dziecka, wiedzą, że tutaj co jakiś czas trzeba szukać nowości aby wspomóc funkcjonowanie naszego potomka:) Kilka lat temu szukałam pośród innych rodziców informacji, jak radzą sobie z nadpobudliwością dziecka, zaburzeniami sensorycznymi zwłaszcza jeśli chodzi o czucie głębokie. Jedna mama podpowiedziała mi, że w przypadku jej syna sprawdza się właśnie ta mata, dodatkowo ona przykrywa syna jeszcze kołdrą obciążeniowa i ten sposób go właśnie fantastycznie wycisza. Spróbowałam.. i uwierzcie mi na słowo, że pierwszy raz kiedy Michała położyłam na tą matę i przykryłam kołdrą to po 10 minutach mi chłopak zasypiał.. serio! Wtedy wiedziałam, że to jest właśnie to! Oczywiście nie kładę go na nią bez ubrań, tj np. bez koszulki, nie dałby rady tak. Ale mimo to na niego działa. Także polecam jeśli macie chęć spróbować czegoś takiego. Mata do akupresury jest też fantastyczna na różne inne przypadłości, z którymi mogą mieć inni domownicy jakieś problemy. Chociażby tak jak ja, problemy z bólem kręgosłupa. Tak, ja też czasem z niej właśnie w tym celu korzystam. Myślę, że gdybym to robiła systematycznie a nie od wielkiego dzwonu, to efekty byłyby większe ale cóż.. od czegoś trzeba zacząć:D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz